Returnări

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Ordonanta Guvernului nr130/2000 prevede urmatoarele:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului."

"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"

Conditia pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba ambalajul original, sa fie sigilat si sa fie insotit de documentele cu care a fost livrat: factura si chitanta).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Daca aceste conditii sunt indeplinite, returul este acceptat si va vom inapoia contravaloarea comenzii, prin transfer bancar, in maxim 15 zile de la data inregistrarii returului.

In acest sens, trebuie sa ne furnizati urmatoarele informatii: contul IBAN, numele titularului, CNP-ul.

ATENTIE! Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!

Taxele de transport aferente returului comenzii, precum si cele aferente transferului bancar vor fi suportate de catre client.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare
Captcha